boxe 03InfrastrukturTyverisikringLej et Cloud SystemOm Minisoft

Minisoft Cloud Økonomisystem til Trælast og Byggemarkeder


Et Cloud baseret Økonomisystem til trælaster og byggemarkeder, som tilbyder præcis det, du har brug for til at styre din forretning. MiniSoft opfylder alle trælastbranchens krav til it-systemer og håndterer processerne i din virksomhed, fra varen er købt, til den er solgt og leveret hos din kunde.

Med MiniSoft Cloud har vi et komplet it-system, der håndterer alt lige fra indkøb til salg.

MiniSoft Cloud er udviklet i tæt samarbejde med en række trælaster og byggemarkeder, branchens organisationer og leverandører.

Vores nyudviklede WEB baserede Cloud løsningen kan køre på en almindelig browser og er intuitiv let at anvende. Så har du en pc og en internetadgang, så kan du hurtigt være kørende med et økonomisystem.

Systemets fundament bliver som hos mange af de fremadstormende nye løsninger på internettet afviklet på LINUX. På den måde får du en åben it-løsning, som du kan tilpasse via internettet, så den passer præcis til din forretning.

 

Du får fordelene, og vi tager bøvlet

Alt besværet med it kan du nu lægge ud af huset – fordelene får du igennem et stik i væggen. Fremover skal du blot bruge en pc og en internetforbindelse for at logge på systemet. Du slipper for bekymringer om it-drift, systemopdatering og backup og får til gengæld maksimal tryghed.

Billede indsættes her (Hvilket foto ?)

 

Hvorfor Minisoft Trælast Cloud-løsning?

Når du sætter strøm til nogle af de daglige rutiner, vil du hurtigt se resultater, der kan måles på bundlinjen. MiniSoft Cloud dækker de centrale områder, der er vigtige for trælaster, byggemarkeder og grossister. Vores omfattende erfaring med it-løsninger til trælaster, byggemarkeder og grossister betyder, at du får alle de væsentlige funktionaliteter, der kan være din genvej til:

  • Hurtigere ekspeditioner, Vi har markedets hurtigste touch kasseplads.
  • Gladere kunder og medarbejdere,
  • Afvikling af flaskehalse og bedre varegennemstrømning
  • Effektiv fakturering og opfølgning

Minisoft fritekstsøgning sparer tid ved søgning af dokumenter, og vi har afskaffet papirarkiverne. Alle bilag er elektronisk fødte eller scannet og arkiveret, så de er nemme at finde frem igen.
Systemets søgemaskine genfinder bilag 10 år tilbage hurtigere, end man kan forestille sig og sparer virksomheden administrativ tid.

Målet hos Minisoft har været at udvikle et system, der er så intuitivt klart, at alle skal kunne gå direkte ind fra gaden og kunne anvende systemet uden væsentlig uddannelse, så man på den måde kan betjene sig af fleksibel arbejdskraft.

 

"Kun et klik væk"

For at gøre det let for alle at anvende systemet, er det bygget op efter et princip om, at det man ønsker at udføre aldrig er mere end et klik væk. Dette giver et unikt overblik for brugeren af systemet og medfører væsentlige administrative lettelser i dagligdagen.

 

Vi sørger for det hele:

  • Undervisning og opsætning hos dig
  • Virustjek og daglig backup
  • Hosting og drift i sikkert miljø hos Minisoft